vrijdag 3 februari 2017

hoezo en waarom, de derde dag

Hoezo en waarom.

Als kind hield ik al van werkjes: plakken, knippen, schrijven, tekenen en schilderen.
Het trekt aan mij. Ik moet het doen, wil het doen, van binnenuit.

Ik vind inspiratie in de natuur,



in de tuin, in creaties van anderen, met name aquarellen, artjournals, urban sketches en boeken.
Ik geloof in gedachtekracht, hecht aan vredelievendheid, verbondenheid en vertrouwen.
Ik schrijf nog niet naar iemand toe. Voorlopig schrijf ik nog van mij af. Er is misschien ook wel een rode draad: van tobben naar genieten of zoiets. Wat geschreven is, hoef ik niet meer te overdenken, ik kan het nalezen. Dat geeft rust. Uiteindelijk huppel ik hier op mijn blote voeten langs de vaart. En af en toe hang ik ze erin.

1 opmerking:

  1. Mooi! Van tobben naar genieten. Gedachten op een rijtje zetten door het schrijven & bloggen. Herkenbaarheid bieden aan lezers, en je nieuwe inzichten delen. Ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen