maandag 6 februari 2017

Ga maar brainstormen

Maandag is een werkdag. Om 08.00 uur, als ik van huis ga, heb ik wel mijn testjes 'Beter Spellen' (hoogste niveau), 'Beter Rekenen' (middelste niveau) en 'Beter Frans' (laagste niveau) gemaakt, maar de opdracht voor de blogchallenge zit dan nog niet in mijn mailbox, dus ik kan er nog niet over denken.
Die testjes zijn echt leuk. Er is helemaal niemand boos als je iets fout doet. Ik vind het nodig mijn hersens te prikkelen op mijn leeftijd, en Max' geheugentrainer vind ik suf.
Mijn werksituatie en de mogelijkheden op mijn mobieltje laten niet toe (eigen keus hoor) dat ik voor vijf uur uitvind wat de opdracht is. Brainstormen dus. Eerst even bankhangen en bijpraten met mijn lief. Dan het verantwoorde laagcalorische gerecht van het Voedingscentrum maken en genieten, de buurman feliciteren, met de kinderen what's appen en dan met gekleurde stiften aan de slag:
Dit is hem dan.






Die HAHAHA DIE ZIJN ER NIET bij kopers voor mijn amateuristische schilderijen kun je natuurlijk zeggen dat dat mijn innerlijke criticus is, maar het is juist mijn innerlijke criticus die dan de gulle lach tegenhoudt, dus hij mag erin. Want het is een brainstorm.
De storm is nu wel gaan liggen en dat wil ik ook. Morgen ga ik vroeg van huis. Dan ga ik 160 km verderop een keuken helpen opknappen van iemand van wie ik erg veel houd. Ik kan daar wel even op de computer kijken wat de opdracht voor dag 7 is. En erover denken tijdens de terugreis. Maar of het een blog wordt, is nog maar de vraag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten