donderdag 2 februari 2017

De tweede dag

Voor wie ga ik bloggen?
In eerste instantie voor Petra Wiebenga en de deelnemers aan de blogchallenge.
Wat wil ik delen?
In eerste instantie mijn ervaringen met deze challenge.
Hoe vaak wil ik publiceren?
Elke dag, 28 dagen lang.
Wat verwacht ik?
Dat ik op 1 maart vertrouwd ben op deze site en eruit kan halen wat erin zit.
Waar wil ik over één jaar staan?
Dan gebruik ik deze blog om mijn schilder- en tekenwerk te presenteren, als proces en als eindproduct.
Wanneer is deze blog voor mij een succes?
Als mensen hem makkelijk kunnen vinden, als ze hem leuk vinden, als ik een groeiend aantal volgers heb.

Zo lukte het me gisteren niet om vanuit hier te publiceren.
Nu lukt het me niet om een foto te plaatsen. En nu (16.40 uur) wel. Yes!

1 opmerking:

  1. Wat super dat je meteen aan het bloggen geslagen bent. Ik ben heel benieuwd naar je schilder- en tekenwerk! En fijn dat het plaatsen van een foto inmiddels ook gelukt is. Al doende leert men :)

    BeantwoordenVerwijderen